Kroki, które możesz podjąć, aby wspomóc swoje lokalne SEO

Jeśli Twoja firma istnieje dłużej niż kilka miesięcy, to Twoja lista firm jest już w całym Internecie. Katalogi biznesowe, Twoja strona internetowa, media społecznościowe, istnieje wiele miejsc z nazwą firmy, adresem, numerem telefonu i informacjami o stronie internetowej. Upewnienie się, że każda lista jest spójna, jest kluczem do wyszukiwania lokalnego. Wyszukiwarki takie jak Google nie mogą podejść do Twojego sklepu i zweryfikować, czy prowadzisz legalną działalność. Używają więc liczby i spójności Twojej nazwy, adresu, numeru telefonu i strony internetowej w sieci (cytaty biznesowe) jako podstawowego sposobu oceny Twojej przydatności.

Zachowaj spójność ważnych informacji w całej sieci

Jeśli Twoja firma się przeprowadziła lub zmieniła numery telefonów, możesz mieć nieprawidłowe wpisy, co zaszkodzi Twojej wiarygodności SEO i spowoduje, że mniej klientów Cię znajdzie. Nawet jeśli nigdy nie przeniósł się, nieprawidłowe adresy mogą wkraść się do aukcji biznesowych w postaci literówek. Jest to bardziej powszechne niż mogłoby się wydawać. Aby to sprawdzić, wyszukaj nazwę swojej firmy i miasto, a następnie kliknij na każdą znalezioną listę katalogów i upewnij się, że nazwa, adres, numer telefonu i strona internetowa zgadzają się z tym, co jest na Twojej stronie internetowej. Jeśli znajdziesz jakiś błąd, często można skontaktować się z właścicielem listy i poprosić o jej aktualizację lub może być konieczne utworzenie konta, aby naprawić wpis. Często te zmiany zajmują dużo czasu i wysiłku, aby uzyskać zmienione, ale są w 100% warto. Rozpocznij ten proces teraz.

Załóż swoją listę Google My Business

Google Moja Firma jest kluczem do pozostania istotnym w lokalnych wynikach wyszukiwania. Kiedy ludzie szukają produktów lub usług, Google pokazuje trzy najlepsze firmy na górze wyników wyszukiwania. Są to najlepsze przypuszczenia Google co do tego, które firmy spełniają potrzeby szukającego. Upewniając się, że Google w pełni rozumie Twój biznes, poprawisz swoją lokalną pozycję w rankingu na większą liczbę wyszukiwanych haseł. Ponieważ na listach znajdują się istotne informacje, wielu klientów nigdy nie zagłębia się w wyniki wyszukiwania i raczej dzwoni lub odwiedza jedną z trzech pierwszych wymienionych firm.

Daj klientom znać, jaki obszar obsługujesz

Byłbyś zaskoczony liczbą stron firmowych, które nie podają miasta, w którym się znajdują, nie mówiąc już o adresie. Nie zakładaj, że ludzie, którzy znajdą Twoją stronę już znają kluczowe szczegóły dotyczące Twojej firmy. Wielu właścicieli firm domowych nie chce publikować swoich adresów domowych i jest to zrozumiałe. Ale nadal należy umieścić miasto i stan jesteś z siedzibą, nie tylko dla celów SEO, ale dlatego, że każdy, kto natknie się na swojej stronie internetowej nie będzie pewien, że można rzeczywiście służyć im.

Jak przypomina https://efectownia.pl/pozycjonowanie-lokalne/ – firmy z fizycznymi lokalizacjami częściej mają swój adres na stronie. Ale powinny one również listy powiat znajdują się w, sąsiedztwo miasta, a nawet pobliskich miast. Na przykład, jeśli jesteś firmą usługową (jak hydraulik) znajduje się w obszarze metropolitalnym, można skorzystać z listy wszystkich pobliskich przedmieściach i miastach, które obsługują. Podobnie, restauracja będzie korzystać y wymieniając ich sąsiedztwo lub dzielnicy są w. Ponownie, nie tylko dla celów SEO, ale także niech potencjalni klienci czują się pewnie, że są na stronie firmy, która może im pomóc.

Zapytaj o recenzje

Recenzje są potężne. Osiemdziesiąt dwa procent konsumentów czyta recenzje online dla lokalnych firm przed ich odwiedzeniem. Posiadanie recenzji online sprawia, że konsumenci są bardziej skłonni do korzystania z usług danej firmy. Jest to również silny sygnał rankingowy dla wyników wyszukiwarek. Jeśli wszyscy Twoi konkurenci mają recenzje, to tym bardziej ważne jest, abyś o nie poprosił. Pomyśl o własnym zachowaniu; czy byłbyś bardziej skłonny kliknąć na link z zerową liczbą gwiazdek, czy na ten z 5 gwiazdkami i 40 recenzjami?

Najlepszym sposobem na zdobycie recenzji jest po prostu poproszenie klientów o ich napisanie. Możesz to zrobić osobiście podczas sprzedaży, ale być może najprostszym sposobem jest poprosić poprzez e-mail. Możesz wymyślić szablon do wysyłania do klientów po transakcji po prostu pytając, czy chcieliby zostawić recenzję. Jeśli przeczytałeś https://efectownia.pl/pozycjonowanie-lokalne/, to zapewne wiesz, że zawierając link do witryny przeglądu można ułatwić klientowi przejść przez z ich przeglądu.

Upewnij się, że Twoja strona wygląda dobrze na telefonach

Coraz częściej ludzie używają swoich telefonów jako podstawowego urządzenia internetowego. Jest to jeszcze bardziej, gdy szukają lokalnych firm lub produktów. Posiadanie świetnie wyglądającej strony internetowej, która jest łatwa do odczytania i nawigacji jest ważniejsze niż kiedykolwiek. Jeśli Twoja strona długo ładuje się na telefonach, ludzie będą naciskać przycisk wstecz i przejdą do następnej listy. Albo, jeśli mają trudny czas czytania witryny i nie może znaleźć swój adres lub numer telefonu, są szanse, że zrezygnuje i sprawdzić konkurencję.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here