nadruk

Nie da się ukryć, że odzież reklamowa to jedna ze skuteczniejszych form promocji oraz sposobów na wzmocnienie więzi klienta z marką. Z perspektywy firmy, korzyści z takiego narzędzia marketingowego jest jednak więcej. Nadruk na odzieży może przykuć wzrok potencjalnego klienta, a także pomagać w integracji pracowników.

Nadruk na odzieży z perspektywy firmy

Odzież firmowa ma wiele różnych zastosowań. Najczęściej jednak to właśnie w ten sposób firma chce zwrócić na siebie uwagę klienta lub inwestora. Pozwala to również spersonalizować działania marketingowe, by zaznajomić odbiorcę z marką. Logotypy firmowe wykorzystuje się na wszystkich rodzajach odzieży — od czapek, po bluzy, polary czy zwykłe koszulki. To świetne uzupełnienie innych produktów reklamowych, takich jak smycze, kubki, podkładki pod myszki i długopisy. Odzież reklamowa jest wykorzystywana zarówno w wielkich korporacjach, jak i małych i średnich przedsiębiorstwach.

Nadruk na odzieży pozwala prowadzić skuteczniejsze kampanie reklamowe, co związane jest ze zwiększeniem lojalności aktualnych klientów oraz z szansą na przyciągnięcie nowych. Koszulka z nadrukiem firmy może być też wykorzystywana jako upominek dla klienta, który właśnie ukończył jakiś kurs lub zrobił drogie zakupy. Taki zabieg wywołuje pozytywne skojarzenia i zwiększa szansę na to, że odbiorca wróci lub poleci usługi firmy swoim znajomym. Upominki tego typu wykorzystywane są również w wielu konkursach i promocjach (np. w ramach programu lojalnościowego).

Koszulka z nadrukiem firmy może być też upominkiem dla pracownika, o ile jest wysokiej jakości. Istnieje wówczas szansa, że dana osoba będzie nosić tę odzież także poza biurem, stając się chodzącą „tabliczką” marketingową. Takie gesty ze strony pracodawcy motywują też pracownika do dalszej pracy oraz świadczą  profesjonalizmie i zespołowości. Logotypy firmowe na koszulkach i innych ubraniach noszone są również w trakcie targów branżowych, wyjazdów integracyjnych i podczas wielu innych eventów, które są szansą na zaprezentowanie marki klientowi.

Na jaki typ nadruku postawić?

Odzież firmowa musi cechować się odpowiednią jakością. Nadruk nie może się zetrzeć po kilku praniach, bo szybko okaże się, że taką inwestycję trzeba będzie powtórzyć. Znacznie lepiej od razu postawić na sprawdzone techniki znakowania, takie jak np. haft komputerowy, który słynie z trwałości i wyrazistości.

Warto również pamiętać, że nie bez znaczenia jest miejsce, w którym pojawi się logotyp firmy. Najczęściej nadruk umieszcza się na plecach lub w bardziej dyskretnej formie np. na mankiecie koszuli. Odzież firmową dobrze jest zamawiać w większych nakładach ze względu na znacznie niższe koszty produkcji. Liczy się tutaj wysoka jakość i wygoda — odzież nie może tracić koloru i kształtu nawet po wielu praniach. Koniec końców nadruk na odzieży to inwestycja, która może służyć jako świetne narzędzie marketingowe i przyczynić się do lepszej rozpoznawalności firmy wśród nowych klientów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here